Re: CP fungicide options

Pekka Ala-Siuru (pal@ele.vtt.fi)
Wed, 15 Nov 1995 11:28:16 +0200 (EET)

On Tue, 14 Nov 1995, Tomas Polivka wrote:

> V zasade mas pravdu. Kolem osme jedou opravdu dva. Jeden v 19.06, coz je
> Dukla s pouze lehatkovymi vozy smer Moskva. Ten druhy je ve 20.45 no a to
> je ten o kterem jsem mluvil. Prijezd do V.M v 1.45 protoze jede pres Prerov.
> Proste nadhera. Jo, a Eva chce jet tak pozde proto, ze ma jakesi brusleni
> ci co a asi tam musi byt. Proste rikala, ze Becvu nestihne. Jenze ja jsem
> s ni jeste nemluvil o tom, ze ten vlak, ktery vymyslela vlastne vubec nejede.
> Taku nevim, jak moc ji ma jeji tata rad, tzn. jestli bude ochoten jet
> [...]
Joitain sanoja kyll{ ymm{rr{n t{st{ sotkusta, mutta muuten asia j{{
kyll{ hieman ep{selv{ksi. ;)
Voisitko Tomas selvitt{{ jollakin muulla kielell{, mit{ aioit sanoa meille,
vai olikohan tarkoituskaan l{hett{{ mailiasi koko cp-listalle!?

And now be careful to use English when posting to the list, somehow it
could be better to
understand than our
native languages :)

..Pekka
Pekka Ala-Siuru
Senior Analyst, Embedded Knowledge-Based Systems
VTT Electronics, P.O.Box 1100, FIN-90571, Oulu,Finland
Tel. +358 81 551 2461, Telefax +358 81 551 2320
http://www.ele.vtt.fi/